18 Aralık 2007 Salı


Bayramda bitttiii..

Ömrümde ilk defa Yılbaşı için bu kadar heyecanlıyım bloğum var diyemidir bilmem sürekli kurabiye yapasım, ağaç süsleyesim var, hala ağaç alamadığımıza göre:) bende yılbaşı ağacı projemi kurabiyeye dökeyim dedim:)

Tenis hocam ve canım arkadaşım Sinem başyardımcım olmak üzere, girdik mutfağa, güya kurabiye ev yapacağız, ölçü falan yok hee, ööle kafadan yapıcaz, profesörüz ya hani biz :)nerdeee:) gülmekten karnımıza kramplar girdi, sonuçmu tabiki olumsuz:) bir ev hayalimiz daha böylelikle suya düştü, başka denemelere iiinnşşaallah:)

Ama biz yılmadık ve çam ağaçlarımızı süsledik, başarılı olduk mu? ilk sefer için bence iyi...

Bir de Galeria'ya gittik geçen gün İlker'le çok güzel süslemişler yeni yıl konseptiyle, hele şu karedeki müzikli hareketli ayıcıklara bittim, bir de Seda'ya uğradım çok sıcak karşıladı bizi sağolsun, valla Seda'cım bu iş sana yaramış haberin olsun:) Zayıflamak çok güzelleştirmiş seni:) hep böyle kal...


Kurabiye yi hiç sevmem heleki sert olanlar yüz kilometre uzak dursun, ama bu aralar ablam ile annemin ısrarı üzerine, dia marka çikolata parçalı kurabiyeyi keşfettim, ay keşfetmez olaydım, o ne tat öyle muhteşem muhteşem... Bu kadar ucuz ve böyle güzel bir lezzetin birarada olması bir mucize, bizzat kendim yiyorum ve çok mutlu oluyorum:) En kısa zamanda deneyin hiç pişman olmayacaksınız..


Neyse biz yine gelelim tarifeee
malzemeler:


  • aldığı kadar un

  • 1 çay bardağı yoğurt
  • 1 su bardağı pudra şekeri

  • yarım çay bardağı sıvıyağ

  • 2 çorba kaşığı teremyağ

  • 1 yumurta

  • tabiki yine 1-2 damla portakal esansı:)

  • kakao

  • ve bir tanede azar azar dök dediğim halde şaap diye yarım bardak kakoyu karıştırma kabının içine döken tenis hocası:)

bütün malzemeleri elle yoğurdum ve merdaneyle açıp kalıplarla kestik 175 derece fırında 10 dakikaya yakın pişirdik..

Normalde sevmem ama bu kurabiye güzel oldu, az pişirdim diyemi çok kakao koyduk diyemidir bilmem artık:)

2 yorum:

MUTFAKTA HOŞ SEDA dedi ki...

Hilalciğim beni ziyarete gelmene ne kadar sevindim anlatamam tanıdık yüzler görmek çok iyi geliyor ara sıra uğra canım , kurabiyelerin ise nefis ellerine kollarına sağlık, bu arada zayıfladığımı düşünmen çok hoşuma gitti :))
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Canım ben,m ellerine sağlık.insanlar bir bilse senin sayende neler öğrendim.Canım arkadaşım benim.O eğlenceli güzel gün için ayrıca yaptıklarımız içinde çok teşekkür ederim.kocaman öpüyorum...:)
Sinem