29 Aralık 2007 Cumartesi

3 SAATTE 3 TATLI



Saat olmuş 23:30, İlker uyudu, yalnızım, uzun zamandır bu yalnızlığı yaşayamamıştım, son 1 aydır eve en erken 22:00 de girdim, yılbaşı üzeri matbaa işleri full durumda, muhasebe işleri daha da yoğun:) bir de üstüne üstelik az yoğunmuşuz gibi mısır işine girdik :) Bardakta mısır standı satın alıyoruz, istiklal caddesinde 1 haftaya kadar faal olacak, mısır sevenleri bekleriz:) heyyt tam ticaretçiler gibi konuştum:)

ama hayat böyle işte, gençken çalışacağız ki, ilerde rahat edebilelim,

şimdi yine sıra geldi tarifimize geçen akşam gelen misafirler için üstteki, sipariş içinde alttaki pastayı yaptım,

bu arada markete gittiğim sırada, dr oetkerin yine boş durmadığını gördüm, ve gourmet adı altında çıkardığı aromalı pudingleri gördüm,

hemen bir tane alıp denedim, tiramisulu olanını almak istedim, yaptığım pastalardan kalan kek parçacıklarını aralara serpiştirdim çok hızlı ve kolay yapılan tatlı sunumu oluştu..

Pasta için Malzemeler:

3 büyük yumurta
70 ml su
1 çay kaşığı ovalet
150 gr un
100 gr şeker
yarım paket kabartma tozu
3 çorba kaşığı kakao
üstü için
350gr çikolata
500gr krema

arası için
frambuaz
böğürtlen
soyulmuş küp küp portakal
1 bardak portakal suyu


önce sıvı sonra katıları kaba koymak üzere bütün malzemeleri çırpıyoruz, 230 derece fırında 20 dakika kekimizi pişiriyoruz,

piştikten sonra ikiye kesip alt tabanı kalıba yerleştirip 1 bardak portakal suyunu

üzerine bütün meyveleri diziyoruz,

en üste bütün kremayı döşüyoruz, soğuduktan sonra üzerine kakao serpiyoruz üzerine çikolata parçaları ve pudra şekeriyle süslüyoruz...

bol meyveli ve bol çikolatalı pastamız hazır...

Birde yılbaşı gecesine kadar kütük pasta yapabilirsem çok mutlu olacağım..
hepinize sevgiler..


10 yorum:

Selen dedi ki...

2008’in mutluluk, sağlık, başarı, bol kazanç ve mis kokulu yemekler getirmesi dileğiyle. İyi yıllar.
Yanya-Evenez

ZUHAL YALÇIN'IN KARNAVALI dedi ki...

Hamarat arkadaşım yine harikalar yaratmışsın:)
Eşin ve sevdiklerinle geçireceğin yeni bit yıl dilerim ayrıca bu yıl teyze olmak istiyoruz:)
SEVGİYLE KAL...

ZUHAL YALÇIN'IN KARNAVALI dedi ki...

tabi o yeni bir yıl olarak düzeltilmeli:)))))))))))))

♥ Suzi ♥ dedi ki...

Bu koşturman hiç bitmesin,ama 2008de daha sık görüşelim.Yeni yılda sağlık ve mutluluk dilerim,sevgiler....

Neslihan dedi ki...

Hilalcim, sevdiklerinle birlikte, yeni ve mutlu başlangıçların olduğu sağlıkla, huzurla, sevgiyle geçecek bir yeniyıl dilerim
Sevgilerimle

hilal imrak dedi ki...

Selen'cim tüm iyi dileklerinin daha da iyisi seni bulsun inşallah kocaman öptüm seni..

Zuhalcim canım arkadaşım teşekkür ederim başarılı bulduysan ne mutlu bana:) teyzeliği de 2009 a bırakalım inşallah.. Çok öptüm seni..

Teşekkür ederim suzancım inşallah daha çok görüşürüz 2008'de öpüldün

Çok naziksin Neslihancım çok sağol bende aynılarını senin için diliyorum sevgiler..

Begüm dedi ki...

Mutlu ve neşeli bir yıl diliyorum.Ayrıca İnternet hırsızlarının olmadığı bir sanal hayat.


Selamlar...

Adsız dedi ki...

Cimcime ne beceriklisin sen öyle 3 saatte yap yede kaç saatte eriycek kaloriler hihooo :)) Şaka bir yana tatlıların gibi şeker bir yıl değil ömür geçir emi!

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Ne kadar lezzetli görünüyor... İçindeki malzemelerden ve görüntüsünden anladıım kadarıyla nefis bir pasta olmuş.
Sevgiler,

Adsız dedi ki...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.