6 Ekim 2010 Çarşamba

Fındık Ezmeli Çikolata Dolgulu Kurabiye ve DIY


Sevgili kocam markette alışverişteyken fındık ezmesi alalım dediğinde, neredeyse 5 yıllık evli olduğumuzu ve ikimizinde hiç yemedeğini belirtmiştim fakat yine de alınmıştı ve nitekim yenmeden bir kenarda başına gelicekleri bekliyordu.. Sonu hazin oldu tabi.. KURABİYEEE

6 aylık hamile olduğum için çalışmayı bıraktım ve evdeyim, sıkılırım dedim ama hiiç özlemiyorum bile çalışmayı, hayatım boyunca yapmadığım temizlik ve düzen işlerini son bir ayda yaptım, artık hobilere zaman ayırmam lazım ama nedense elim gitmiyor acaba sürekli yemek yemekten olabilirmi? bir insan bu kadar acıkabilirmi acaba yaa, bir saat bişey yemiyim hemen halsizlik tavan yapıyor..

Sağlıklı beslenmeye çalışıyorumda, nerdeeee, insan her dakika acıkınca nasıl sağlıklı beslenebilir ki ne bulursa onu yer...
Bugüne kadar hamilelik kolay geçmişti ama bundan sonra zorlanacağım kesinleşti, şimdiden tekmelemeye başladı beyefendi, kalbim sanki ağzımda atıyormuş gibi, tansiyon değişken, zaten açlık tam komedi, Allah bütün hamilelelere gerçekten yardım etsin son zamanlarında ne olcak bakalım...

Neyse yine lafı uzattım, o kadar para verip nikoncağzımı aldım ve fakat aramız çok açık bir türlü ısınamadık birbirimize hiç güzel pozlar yakalatmıyor bana ama hırslıyım yılmıyorum, yani kısaca resimler için özür diliyorum ben hiiiç beğenmedim..

Tarifi burdan aldım aynen uyguladım ama ben üzerlerine ceviz koymayı tercih ettim ve içlerine de çikolata koydum, kesinlikle bir tanesi bile tatlı ihtiyacını bastırmaya yeter vallahi,
Gelelim DIY projemize:) komikim yaa (hem karşıyım böle ingilizce şeylere hemde yazıyorum yinede) ama napıyım kolaylık oluyo, hırkamız dümdüz bershka markalı bir hırkaydı düğmelerini söktüm gerçi düğmeler görünmüyor ama ben pazardan almıştım taşlı düğme diye geçiyor sanırım, ve ceplerinin üstüne ütüyle yapışan taşlardan yapıştırdım biraz kokoş oldu ama bence güzel oldu..