25 Şubat 2008 Pazartesi

İlker'in Doğumgünü ve Kızkulesi

Şubatta doğanlar arasında hayat arkadaşım, kocam, sevgilim, bitanecik aşkımda vardı, doğumgünlerinde ayrı bir çaba göstermek benim için bir zevktir.. Doğumgünü çocuğu şaşırsın şaşırsın daha çok şaşırıp çok çok sevinsin:) istiyorum her zaman..


Bu sebepten yola çıkarak daha 1 ay varken rezervasyonları tamamlamıştım, Öncelikle uzun zamandır başbaşa kalamadığımız için ve şehir stresinden bir nebze uzaklaşmak için bir otel odası için rezervasyon yaptırdım, gönül isterdi ağva veya maşukiye olsun ama bir gece önceden otele hediyeleri ve pastayı götüremezdim..



Daha sonra geceyi daha da anlamlı kılmak için ikimizinde çok sevdiği bir yer olan kız kulesinde rezervasyon yaptırdım...



20 Şubat akşamı işten gelip iki adet pasta yapmam lazımdı, aceleyle mutfağa girdim, iyiki pandispanyalar hazırdı:) 2 saatte 2 pasta bitti gerçi vakitsizlikten istediğim gibi pastalar olmadı ama zaten İlker şeker hamurlu pasta sevmez ve onun için en önemli şey pastanın içidir, nitekimde böyle bir başarıyı oteldeki pastada sağlamış bulunmuşum ona göre:)



Pastaları bitirir bitirmez babamla arabaya atladığımız gibi Ataköy marina Otele gittik (Allah'tan İlker taksimdeydi) hediyeleri ve pastayı bıraktık önceden odaya koymalarını söyledim..



İlkeri alıp eve geldim ve saat 12 olunca ilk pastasını ve hediyesini getirdim tabi hiç beklemiyordu çok sevindi, tabi karısını tanıdığı için akşamda birşeyler olacağını kesin sezmişti:)


Ertesi gün öğle yemeğini dışarda yedik ve otele gittik tabi aşkım çok şaşırdı çünkü arabayı ben kullanıyordum:) otel olayına şaşırdı hediyeler ve pastayı görünce iyice şok oldu bi ara gözleri bile doldu canımmmmmmm...

Saat 6 gibi otelden çıkıp kabataşa gittik orda bizi kız kulesinin görevlileri karşıladı ve isimlerimizi söyleyip tekneye bindik, o muhteşem büyü daha yoldayken bizi içine almıştı, ben kızkulesinden daha romantik bir yer tanımıyorum hakikaten, Muhteşem bir ambiyans, harika bir ortam, eşinize yeniden aşık olmanıza imkan sağlyan yer:) Veee oraya da gittiğimizde masada ne vardı yine bir pasta:) ve bu pastayı yapan canım arkadaşım Burcu'ya kocaman teşekkürler, gerçi garson servis hazırlamak için hemen kaldırdıysa da ben 1-2 tanesinin resmini çekebildim:( İlker tabi yine şokta bunu buraya nasıl getirdin inanamıyorum dedi.. Bende meslek sırrı dedim:) halbuki kurye Burcu'dan alıp iskeleye götürdü, görevlilerde masaya getirdi :) Önce biraz klasik müzik dinledik ardından Eda&Metin Özülkü çıktı ve sahne şovları süperdi hatta bi ara bana ukaf bir kuple:) şarkı söyletti Eda Özülkü.. Sabah enfes bir kahvaltı yapıp otelimizden ayrıldık, hatta İlker sık sık bu kaçamağı yapmalıyız dedi...
Bir doğumgünü daha bööyle sona erdi, emeği geçen herkese sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum..

Maddi olarak iflas etme eşiğine gelmiş olsamda kocam için değerdi:) Şaka bir yana bence bütün evli çiftlerin yapması gerekir böyle kaçamaklar, çünkü sadece gerçekten istemek yeterli, mesela ben oteli bedavaya getirdim Hsbc kart kullanıyorum ve puanları 4 katla çarpıyorlar birde üstüne avans puan veriyorlar, 180 ytl'lik otel bize bedavaya geldi:)

Her zaman erkeklerden beklemeyin ve sizde evliliği zinde tutmak için birşeyler yapın:)..

Sevgilerimle..

8 yorum:

ufukmutfakta dedi ki...

İlker'e nice mutlu yaşlar diliyorum. tabiiki seninle beraber. vede ona iletmeni istiyorum. Çok şanslı çok. Senin gibi bir eşi var:)

hilal imrak dedi ki...

canım Ufukçuğum çok çok teşekkür ediyorum utandırdın beni valla..

Müge Hüner dedi ki...

Sana kocaman bir HELAL OLSUN demeye geldim:) Gidiyorum. Sevgiler.

NiNo dedi ki...

nicem utlu yillar dilerim saglikla ebedi mutlulukjlar ellerine saglik

Adsız dedi ki...

Canım inşallah daha nicedoğum günlerini hep böyle bir arada ve çok çok mutlu kutlarsınız...:):):)Ayrıca Ufuk'a katılıyorum, senin gibi bir eşi olduğu için İlker çok şanslı..:):):)Nice mutluluklar.
SİNEM.

sarımutfak-hande dedi ki...

SLM
herşey süper olmuş valla.süpersin cnm
eşin ne kadar şanslı.eşine nece yıllar senin ellerine sağlık.
öptüm cnm

Adsız dedi ki...

vay vay vayyyy bunları biliodum ama burda daha detaylı:)) daha bi heyecanlı:)) ilkerin doğum gününü kutladım ama burdan ikinizi de kutlamak istiyorum gerçekten çok muhteşem bi evliliğiniz var inş. nazar değmez ve hep böyle güzel kalır.
Sevgiler...
Ablan

Adsız dedi ki...

merhabalar....

yazinizi okudum, ve cok hosuma gitti, ayrica tebrikte ediyorum sizi. bi sorum olucakti, otel rezervasoyn yaptirmisiniz....tam anlayamadigim, kizkulesine yakin bir otelmiydi???
bizde aralik ayinda evlenicez ve kizkulesine bakan bir otel ariyoruz...yurtdisinda oldugumuz icin, ne yazikki gidip istanbullarda soramiyoruz....yardimci olursaniz cok sevinirim....
Emine4182@hotmail.com