21 Ocak 2008 Pazartesi

SOSYAL OLMAK İSTİYORUM


Bir önceki yazımda çok mutluyum yazıp şimdiki yazıda mutsuzum yazmak kötü birşey olsa gerek ama öyle..


Belki yazmamam gerek ama içimi dökmem lazım, ben burayı günlük tutuyormuşum gibi hissettiğimden, ileride dönüp tek tek günlük yazmışım gibi okuyacağımdan dolayı yazmak istedim..


Gerçekten artık herşeye yetişemiyorum, (matbaa işlerim, muhasebe işlerim, pasta yapmak isteğim, mısırcılık işi, ev işleri) bu aralar çok sıkıldım, tabi yinede sağlık problemlerimiz yok çok şükür ama hayat çok monoton, hafta içi ev - iş arası gidip geliyorum akşamları zaten yorgun ve ruhsuz oluyorum, hafta sonları ise mısır satıyoruz belkide bu mısır işi beni soğuttu herşeyden, tam anlamıyla asosyal oldum, tamam şimdi çalışıp ilerde rahat yaşayabilmek önemli ama ben şu anı yaşayamıyorsam geleceği napiyim, ya iki dakika sonra kafama birşey düşerde ölürsem ne olur, çok dertliyim yani anlayacağım günlükçüğüm, inşallah düzelir..


Mesela önceki zamanlarda ruhsuz veya üzgün olursam konser, sinema, tiyatro vs bişeyler moralimi düzeltmeye yeterdi ama bu aralar yetmiyor belki 1 haftalık bir tatil beni kendime getirir hemde dağda olsa ooy oy ne güzel olurdu:) biraz içimi boşalttım isterseniz okumayabilirsiniz ama ben ilerde okuyup aa kötü günleri atlatmışım demek istiyorum..


lütfen düzelsin herşey artık çok yoruldum..


not:resim internetten alıntıdır..

5 yorum:

Adsız dedi ki...

ben de muhasebeciyim. ben de senin gibi hissediyorum.
emin ol bulunduğumuz tarih sebebiyle böyleyiz. boyun fıtığım hep bu tarihlerde nüksediyor.
2 ay sonra düzeliriz.
hiç düzeltmeye uğraşma bence...

hcr hobi atölyesi dedi ki...

merhaba bende sıklıkla senin gibi patlıyorum.
Tek tesellim 20aylık oğlum onunla oynaşınca keyifleniyorum :))

Adsız dedi ki...

Umarım geçer herşey yoluna girer. İnsanın bazen kırılma anı oluyor ama ha gayret demek gerek be canım :(

Adsız dedi ki...

Kardeşimmmmmmmmmm yerim ben seni ne sıkıntılıymışsın sen öle ben sana bi süpriz yapiyim bareee te okaaa

hilal imrak dedi ki...

hepinize çok teşekkür ederim sayenizde çok iyiyim