26 Kasım 2007 Pazartesi

BİR HAFTA DAHA BİTTİ



Bir hafta bu kadar olaylımı geçer?..

Hangisinden başlasam hiç bilemiyorum;

Kendi dertlerimden önce en önemli konu olan, kendi dostlarımız kadar sevdiğimiz başlarına bir şey gelse en yakın arkadaşımız gibi üzüldüğümüz, canımı bu kadar acıtacağını tahmin bile etmediğim biricik blogcu arkadaşlarımızdan, Esra'yı yani değerli bir öğretmenimizi kaybettik, Esra için yazılanların hepsini okudum ama iş yazmaya gelince gerçekten kelimeler yetersiz kalıyormuş çok çok üzüldüm ve devamını getiremiyorum.. (Mekanın Cennet Olsun Esra)

Aşırı çikolata yemekten ve zayıflamak için lahana, rezene, sinameki ve bilumum şeylerle karaciğerimi yorduğumdan bu hafta 4 geceyi hastanede geçirdim, Allah düşmanıma vermesin zaten hastanenin psikolojisi adamı çökertiyor, hastalanmasıda ayrı bir sıkıntı, o yüzden herkes sağlıklı beslensin benim gibi düzensiz beslenmeyin ve sağlıkla kalın...

Canım arabama geçen hafta çarptılar ve 1 hafta serviste kaldı bu sürede sigorta şirketi iki günlüğüne yedek araba gönderdi ve iğrenç bir albea'yaydı kendileri iğrenç diyorum çünkü her tarafı vuruktu:)
Bu kadar olay arasında çok sevdiğim bir profesör için öğretmenler günü pastası yaptım çok şeker oldu ama sabaha doğru güneş çıkınca hafiften yanlardan erime yaptı, neyseki sahibi çok beğenmiş bende pek bir memnun oldum...


Haftanın tek güzel ve başarılı olayı Berna'ya yaptığımız sürpriz doğumgünü partisi'ydi.. Gerçi Berna bizi pek bir bekliyor gibiydi ama neyse yoksa aramızda ajan mı var:)
HEPİNİZ SAĞLIKLA VE SEVGİYLE KALIN...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili arkadaşım,büyük geçmiş olsun.Bernayada nice mutlu yaşlar olsun...Resimde çok komiksiniz :)))

Adsız dedi ki...

slm
herşey üst süte gelmiş.geçmişolsun canım.pastada çok güzel ellerine sağlık.

Müge Hüner dedi ki...

Hilalcim;
Meğer senin blogun varmış yahu.Tesadüfen keşfettim kendi kendime. O kadar bake shop ta felan karşılaştık, tanış sayılırız ama blog komşuculuğu oynamamışız hiç:)
Çok beğendiğim blogunu, samimi ve içten, pastalarında çok güzel, sık sık gelirim artık.
Çok geçmiş olsun bu arada, senin rejime filan ihtiyacın yok yapma bir daha.

hilal imrak dedi ki...

teşekkür ederim suzicim evet çok komik bir gündü:)

Sarımutfak teşekkürler yorumun için ismini bağışla artık ama:)

mügecim gel gel her zaman beklerim komşuculuk oynayalım:) bende sana herzaman uğruyorum ama yorum yazamıyorum yazarım bundan sonra anlarsın benim olduğumu:)
öpüldün canım..