10 Şubat 2011 Perşembe

DOĞUM-2


Ben anladım bu blogda bişey var ben uzun yazınca otomatik olarak uzaklaşıyorum burdan o yüzden kısa kesiyim, belki gaza gelirde uzun yazarım...

Gözümü açtığımda tam karşımda kocaman saat vardı saat 9,35 idi niye o kadar uzun sürdü orasınıda bilemiyorum ama doktorlar hiçbirsorun yok deyince rahatladım tabi, o kadar ama o kadar üşüyorki insan üşümekten ölebileceğin aklına geliyor, neyseki alttan sıcak bir hava verdiler, hastanenin en çok bu yönünü beğendim, hemen ısındım ve 25 dakika iyice ayılmamı bekleyip 2 tanede kocaman ağrı kesiciyi bünyeye indirip yola koyulduk çıkışta canım kocam ve ablam bekliyordu canım kocam yaa birsürü dualar etmiş benim için, odamın olduğu katta herkes koridordaydı el salladım annem ellerimi falan öpüyordu, zormuş valla ameliyata girmek, insan çıkınca anlıyor:)

Kısa kesicektim güyaaa, odaya geldik çok güzel ağırlandık, demircik geldi fazla adapte olamadım bebişe ama psikolojik herhalde eve gelince geçti, otel tadında iki gün geçirdik acıbadem fulya'da bütün hemşireler özellikle kader ve derya çok ama çok ilgilendiler benimle, sağolsunlar...

eve geldik çileler başladı tabi dikiş yerleri, göğüs uçları derken çok acılı 3-4 gün geçirdim hergün düzenli olarak ağlama krizleri yaşadım ama neyseki 8.günün sonunda Allah tarafından bir güç geldi herşey düzelmeye başladı, ama şimdi 13 gündeyim ve eser kalmadı diyebilirim acılardan...

Şimdi gaz sancılarımız var onlarda geçerse çok huzurlu bir birlikteliğimiz var demir beyle...
Seni çok seviyorum Demirrrrrr

Hiç yorum yok: