11 Kasım 2010 Perşembe

NİKON


Geçtiğimiz Cumartesi sabah sabah kalktım veee Nikon'un sirkecideki binasında eğitime katıldım, yaklaşık 2-3 saat sürdü ama ben temelde birçok şey öğrenerek ayrıldım oradan, tamam benim makine o kadar güzel değil(D3000) ama yinede şahaneler çıkabilirmiş..

Bir de 108 miydi neydi makro çekimi daha kaliteli yapabilecek lens almalıymışım, yeni Nikon alanlar mutlaka gitsin derim hem ücretsiz hem çok güzel anlatımlı...
Bu da Bizim Historia Alışveriş Merkezinde bulunan standlarımızdan birinde duran sulardı öylesine çektiğim halde gözüme çok hoş geldiler ekleyeyim dedim...

Bir sonraki yazımda size standları anlatıcam...

Bu arada hamilelik 27+4 devam etmekte, ben daha çok günlerimi gezerek ve dinlenerek geçiriyorum, az kaldı heyecan hızla geliyor...

2 yorum:

*Ra dedi ki...

Merhabalar,
Ben de bir Nikon aldım yeni. İstanbuldan internet üzerinden aldım ve fotoğrafçılık kursu hizmeti de veriyorlardı. İstanbulda olduğu için malesef katılamadım. Kendim kitaplardan öğrenmeye çalışıyorum fakat, bir süre sonra bir çok bilginin içinde bocaladığımı farkettim. Şimdi ara verdim. Tekrar başlayacağım ama korkuyorum şimdiden. :)
Pratik yaparak işi çözümleyeceğimi umuyorum :))
Sevgilerimle...

Ferah Gülşen dedi ki...

Hilalcim sağlıkla bebeğini kucağına alırsın inşallah. Benim oğlumla adaş olacaklar demek :).